درآوردن اشیاء ازچاه توالت 09127554060تضمینی شبانه روزی+آموزش روش درآوردن اشیا از لوله

دراوردن اشیاء از چاه
درآوردن اشیاءاز لوله و دراوردن اشیا از چاه توالت حمام وغیره به صورت تخصصی و حرفه ای
با سلام اگر اشیاء با ارزش مانند تلفن همراه یا طلا ماننده گوشواره حلقه نامزدی دستبند گردنبد طلا ساعت مچی گرانقیمت انگشتر به هر دلیلی به داخل چاه توالت چاه حمام یا کفشور آشپزخانه انداخته اید اصلا نگران نباشید.کافیست فقط با ما تماس بگیرید تا برایتان بدون هیچ دردسری خارج کنیم.
انتخاب  تکنسین مناسب برای در آوردن اشیائ از چاه

ازیک متخصص حرفه ای و کاربلد درحوضه در اوردن اشیاء از لوله استفاده کنید.برای خارج کردن اشیاء شما بایستی از یک تکنسین کار بلد و اوستا کار استفاده کنید زیرا اگر متخصص حرفه ای یا کار بلد نباشد ممکن است جسم گران قیمت و با ارزش شما از دست برود و به داخل چاه فاضلاب یه اگو شهری منقل شود.

از یک شرکت معتبر و عضو اتحادیه برای درخواست نیرو اقدام کنید.
در بعضی از مواقع ممکن است اشیاء از دست رفته شما خیلی با ارزش و قیمت میلیونی داشته باشد.پس باید از یک متخصص با تعهد و یک شرکت معتبر درخواست خدمات کنید زیرا افرادی هستند که ممکن است سودجو باشند و در صورت با ارزش بودن جسم وسوسه بشوند.حتما از یک شرکت معتبر و با ضمانت کار درخواست کمک کنید.و پیشنهاد ما برای شما شرکت تهران لوله می باشد چون سرویسکاران ماهر و کار درست در اختیار شما قرار میدهد.و در صورت هرگونه مشکل و نارضایتی همه مسائل را به عهده میگیرد.
برای درخواست خدمات درآوردن اشیاءاز چاه توالت حمام آشپزخانه توالت فرنگی با ما در تماس باشید.تا از خدمات شبانه روزی و بدون خرابکاری بهرمند شوید.

درآوردن اشیا از لوله
دراوردن اشیاء از چاه توالت
عواقب ناشی از در نیاوردن اشیاء از لوله

در بعضی از مواقع ممکن است اشیاء افتاده داخل چاه اصلا ارزش خواستی نداشته باشند.ماننده سرشیر دستگیره در درب اسپری صابون ویا درب شامپو.ولی شما بایستی هرچه زودتر برای خارج کردن انها اقدام کنید چون به مرور زمان این اجسام داخل لوله باعث عدم تخلیه کامل فضولات یا آب 1می شود.و رفته رفته مو و چیزهای زیادی دور خود جمع میکند.که در صورت عدم دراوردن منجر به رسوب گرفتگی لوله شده و باعث گرفتگی متعدد لوله در اینده نچندان دور میشود.
پس در صورت افتادن هرگونه اجسام در داخل لوله حتما هرچه زودتر به خارج کردن ان اقدام کنید.

نکته:
اجسام افتاده در داخل لوله اگر خارج نشوند باعت کندی تخلیه اب و فاضلاب میشود این عمل ممکن است بعدا باعث پخش بوی بد فاضلاب در منزل شود.

چنگک خارج کردن اجسام از توالت
چنگک خارج کردن اجسام از توالت
مطالب در یک نگاه

درآوردن اشیاءاز لوله یا چاه توالت

عوامل و نکات قبل از خارج کردن اجسام

روش های درآوردن اشیا از لوله

انتخاب متخصص مورد اعتماد

عواقب خارخ نکردن اجسام بی ارزش

خارج کردن طلا با چنگک

درآوردن اشیاءبا انبر فاضلابی

خارج کردن اجسام با جاروبرقی صنعتی

در اوردن گوشی مبایل  با سیخ کباب و اویز

تلفن تماس متخصص در اوردن اشیائ

در آوردن اشیا از چاه حمام
در آوردن اشیاء از چاه حمام
دراوردن اشیاء از چاه توالت یا لوله فاضلاب

در بخی از مواقع ممکن است ناخواسته اشیاء گران قیمتی از جمله گوشی مبایل ساعت انواع طلا های زینتی سوئیچ ماشین حلقه نامزدی یا حتی اجسام بدون ارزش مثل سرشیر دسگیره در ویا صابون از دستون خارج شده و به داخل چاه توالت حمام یا لوله فاضلاب بیفتد.که بسیار برای شما نگران کننده و حتی هزینه بر است.در چنین مواقعی اصلا نگران نباشید و فقط کافیست با شماره تلفن 09127554060تماس بگیرید. و از ما درخواست تکنیسین کنید تا در سریع تربن زمان ممکن به محل شما اعزام شوند.

بعد از افتادن اشیا داخل چاه چه کاری بایستی انجام داد؟

در چنین مواقعی بایستی خونسردی خودتان را حفظ کنید و از انداختن دست خود داخل توالت یا لوله خوداری کنید.زیرا ممکن است دست شما گیر کرده وباعث اسیب های جانی و مالی جبران ناپذیری به بار آید.

توجه توجه!!

بهتر است در طول اعزام سرویس کار به محل شما از ریختن آب داخل لوله و یا استفاده از سرویس خوداری کنید.زیرا احتمال اینکه اجسام افتاده شده در چاه به جلوتر حرکت کرده وبه داخل لوله اصلی هدایت شود که در این مواقع دراوردن غیرممکن خواهد بود.

نکات مهم در حین درآوردن اشیا از چاه

1_از دستکش مخصوص استفاده کنید

.چون لوله های فاضلاب منبع اصلی تجمع باکتری ها و ویروس ها خطرناک هستند.و بعدا ممکن است به بیماری مبتلا شوید.پس حتما از دستکش های بلند استفاده کنید تا دستان آسیب نبیند.

2_ضدعفونی کردن و شستشوی کامل وسیله

بعد از درآورن اشیاء از چاه آنرا با آب گرم و مایع کامل شستشو دهید.وسپس با الکل ضدعفونی کنید وبعد روی بخاری یا جلوی سشوار قرار دهید تا کامل خشک شود

3به هیچ عنوان داخل لوله با چیزهای فلزی یا سنگین مثل میلگرد و چوب ظربه نزنید.

چون ممکن است باعث شکستگی ویا ترک لوله ها شده و به شما
خسارت وارد میکند.

شماره تماس های درخواست خدمات

شمال تهران 22742123
شرق تهران 77953090
غرب تهران44453090
جنوب تهران 77576640
خدمات به صورت کاملا بهداشتی شبانه روزی و بدون کثیف کاری وبا ضمانت ارائه میگردد.

آموزش درآوردن اشیا از چاه توالت 

1استفاده از اهن ربا

درآوردن اشیا با استفاده از اهن ربا
اگر جسم افتاده شده در چاه فلزی باشد شما میتوانید.یک اهن ربا را با یک نخ یا طناب به لوله اویزان کنید تا جسم را به خود جذب کرده و سپس به آرامی به سمت بالا هدایت کنید.

2استفاده از آویز لباس وسیخ کباب

استفاده از اویزلباس برای خارج کردن اشیاءیک آویز لباس یا سیخ کباب را کامل صاف کنید و سره انرا به صورت قلاب دربیاورید.وبه داخل شترگلویی بیندازید.و به جستجو جسم مورد نظرادامه دهید.در صورت گیر کردن قلاب با جسم به ارامی بیرون بکشید.

3استفاده از مشگل گشا و انبر فاضلابی

انبر فاضلابی برای درآوردن گوشی مبایل از لوله
شما میتوانید این ابزار هارا از فروشگاه ها مثل دیجی کالایا از ما یعنی شرکت تهران لوله لوله بازکنی تهران تهیه و خریداری نماید.و سپس بعد از تهیه انبر را داخل سیفون بیندازید .به دنبال اشیاء مورد نظر بگردید.ودر صورت مشاهده انبر را قفل کرده و جسم را به بیرون از لوله هدایت کنید.

4استفاده از چنگک

چنگک دراوردن اشیا ار چاه حمام
چنگک نوعی دیگراز مشگل گشا می باشد که شما میتوانید از فروشگاه مثل ترب یا از ما شرکت تهران لوله خریداری کنید.
روش اسقفاده از چنگک:ابتدا با فشار دادن دکمه ابتدا چنگک. دهنه چنگک را برای گرفتن اشیاء اماده کنید سپس چنک را به داخل لوله ببرید و دکمه را رها کنید تا جسم را بگیرد پس از گرفتن اشیاء به ارامی از لوله خارج کنید.

5استفاده از جارو برقی صنعتی مخصوص

جاروبرقی خارخ کردن اشیا از لوله
برای استفاده از این روش بایستی لوله را کاملا خشک کنید و هیچ ابی داخل لوله نباشد.
روش استفاده:بعد از خالی کردن لوله یا شترگلویی خرطومی جاروبرقی را تا جایی که به ته لوله فاضلاب برسد به داخل بیندازید.و بعد دستگاه را روشن کنید.وقتی مطمئن شدید شی وارد دستگاه شده یا داخل خرطومی گیر کرده است لوله دستگاه را به بیرون بکشید و سپس دستگاه را خاموش کنید.

توجه داشتع باشید با جارو برقی های خانگی این کار غیر ممکن بوده و به دلیل خیس بودن لوله ممکن است دستگاه شما بسوزد و بایستی حتما از دستگاه جاروبرقی صنعتی مخصوص این کار استفاده کنید.
ازخدمات بدون دردسر و بدون کثیفی ما استفاده کنید.

اگر به هر دلیل با آموزش های بالا نتوانسته اید اشیاء داخل چاه افتاده را بیرون بکشید. فقط کافیست با ما تماس گرفته تا به صورت 100درصد تضمینی شی مورد نظر شمارو خارج کنیم.
چون به هر حال ممکن است شما وقت کافی را برای این کار نداشته باشید یا اصلا تجربه کافی به این کار را ندارید.یا اصلا شی مورد نظر را نمتوانید ببینید چون ارتفاع لوله خیلی بلند است یا ممکن است 2تا شتگر گلویی برای فاضلاب گزاشته باشند.در چنین مواقعی وجود یک متخصص و کاربلد به شما در پیدا کردن اشیاء. کمک خواهد کرد

خارج کردن اشیا از لوله فاضلاب
در هر زمان که نیاز به یک متخصص در آوردن اشیاء از چاه توالت حمام و غیره داشتید کافیست با شماه تلفن 09127554060تماس گرفته تا یک سرویسکار با تجربه و کاربلد به محل شما اعزام شود.
مهم نیست در کجای تهران هستید .چون هرجای تهران که باشید حتی حومه سرویسکاران ما در کمتر ازنیم ساعت به محل شما اعزام میشوند.و چون این مشکل ممکن است در هر زمان اتفاق بیفتد.سرویسکاران ما به صورت شبانه روز و بدون تعطیلی در خدمت شما هستند.

نکات مهم قبل از دراوردن اشیاء و درخواست سرویسکار متخصص

1-قبل از هرچیز خونسردی خودتان را حفظ کنید.و خودتان را به آرامش دعوت کنید.حتی اگر جسم مورد نظر ارزشمند و گرانقیمت بود.اصلا نگران نباشید و استرس را از خودتان دور کنید.
2-به هیچ عنوان در داخل لوله یا چاه آب نریزید واز سیفون توالت استفاده نکنید.
3-از فرو کردن دستانتان در داخل چاه خوداری کنید. چون خیلی از حتی همکاران و متخصصین این کار هم در بعضی مواقع دستشان گیر کرده و آسیب جدی دیدن.

4-اگر احتمال میدهید.که تجربه کافی برای خارج کردن جسم را ندارید.لطفا دسبکار نشوید چون ممکن است شی را به داخل چاه اصلی هدایت کنید.
5-برای اینکه مطمئن شوید جسم مورد نظرتان را به دست آورید.از متخصیص تهران لوله لوله بازکنی تهران استفاده کتید.

افتادن اشیاء داخل توالت فرنگی و روش های درآوردن

دراوردن اشیاء از داخل توالت فرنگیاگر اشیائی را داخل توالت فرنگی انداختید.اصلا سیفون تخلیه را فشار ندهید چون اب بافشار جسم مورد نظر را به داخل لوله اصلی هدایت میکند.دیگر درآوردن ان کاملا غیر ممکن خواهد بود.بعد از افتاد شی اب وردی به داخل داخل دستگاه را خاموش کنید و شلنگ را از دستگاه جدا کنید و سپس به ارامی درب دستگاه فرنگی را در زمین بزارید وبا یک شی تیز مانند کارتک یا چاقور چسب بین کاشی سرامیک و کاسه را ببرید و پیچ اتصال را باز کنید تا دستگاه از زمین جدا شود و بعد دستگاه را از لوله فاضلاب جدا کنید و در خارج از لوله دکمه ای تخلیه را فشار دهید.تا جسم از دستگاه خارج شود اگر موفقیت امیز نبود دستگاه را سروته کنید و از قسمت خروجی دستگاه اشیاء مورد نظر را خارج کنید.و بعد از ضدعفونی و شستن کف سرویس دستگاه را با یک چسب مخصوص یعنی چسب آکواریوم دوباره دستگاه را مثل قبل به محل خود متصل کنید.
اگر به هیچ کودوم از روش ها نتوانستید موفق شوید نگران نباشید و با ما تماس بگیرد تا یک متخصص حرفه ای برای درآوردن اشیا شما به منزل شما ارسال کنیم.

سخن پایانی

اگر به دنبال یک متخصص حرفه ای و مورد اعتماد برای خارخ کردن اشیاءاز داخل لوله فاضلاب یا چاه دسشویی هستید.با شماره زیر تماس بگیرید.تا بدون دردسر وزحمت به شی مورد نظر دوباره دسترسی پیدا کنید.

2 thoughts on “درآوردن اشیاء ازچاه توالت 09127554060تضمینی شبانه روزی+آموزش روش درآوردن اشیا از لوله

    • 2024-03-13 at 16:01
      Permalink

      سلام اگر با روش های بالا موفق به دراوردن نشدی با ما تماس بگیر.تا براتون سرویسکار ارسال کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید