نصب کاسه توالت تعویض کاسه 09127554060فرنگی و ایرانی

تعویض کاسه توالت
برای تعویض و نصب کاسه توالت با نازلترین قیمت و با بهترین کیفیت توسط تیم تهران لوله لطفا با شماره 09127554060تماس بگیرید.
تعویض کاسه توالت ایرانی و یا نصب کاسه توالت جدیدبا کمترین کنده کاری در داخل سرویس در سراتاسر تهران به صورت شبانه روزی و خدمات باضمانت کتبی تحویل کاردر سریع ترین زمان به صورت حرفه ای توسط تیم با اخلاف و کار بلد شرکت تهران لوله به صورت حرفه ای و بهداشتی .برای درخواست خدمات تعویض ویا نصب کاسه توالت لطفا با ما تماس بگیرید.
09127554060 تماس فوری

نصب کاسه توالت

خدمات مربوط به نصب و تعویض کاسه توالت ما:
  • .تعویض کاسه توالت ایرانی شکسته.ترک خورده.قدیمی شده.ویا به هردلیل دیگر
  • .نصب کاسه توالت جدید در سرویس بهداشتی
  • .رفع نم و چکه زیر کاسه توالت به صورت تضمینی
  • .رفع بوی بد فاضلاب در داخل سرویس ها
  • .درآوردن اشیائی که ممکن است در داخل کاسه توالت افتاده باشد
  • .تبدیل کاسه توالت ایرانی به توالت فرنگی و بلعکس تبدیل توالت فرنگی به توالت ایرانی
  • .تغیرات و تامیرات درلوله کشی کاسه توالت
  • .تامیر شکستگی و لوله کشی جدید و بروز برای کاسه توالت قدیمی
  • وسایر خدمات مربوطه

برای درخواست و مشاوره برای پروژه ای خود با ما تماس بگیرید.

09127554060 تماس ودریافت متخصص

نصاب کاسه توالت در تهران

تعویض کاسه توالت چیست؟

تعویض کاسه توالت ایرانی و فرنگی بدون تخریب و تعویض کف سرویس 

تعویض کاسه توالت شکسته

به عمل کندن کاسه توالت سرویس بهداشتی و نصب کاسه توالت مدرن و جدید با امکانات رفاهی بیشتر تعویض کاسه توالت ایرانی گفته میشود.

نصب کاسه توالت چیست؟

به عمل نصب کاسه توالت جدید در محل جدید داخل سرویی بهداشتی ها نصب کاسه توالت می گویند.که این عمل در مراحل مختلف صورت میگیرد که در ادامه ای مقاله به آن میپردازیم

مراحل تعویض کاسه توالت ایرانی بدون تخریب؟

برای تعویض کاسه توالت بدون تخریب اولین قدم برای این کار انتخاب متخصص و کاربلد است.چون اگر شما یک متخصص حرفه ای برای این کار انتخاب نکنید ممکن است صدمات مالی بیشتر برای شما بزند.و هزینه شمارا برای این کار چندین برابر بیشتر و بعلاوه وقت شمارا نیز میگیرد.که ما شرکت تهران لوله را برای شما انتخاب میکنیم.

برای تعویض کاسه توالت ایرانی ابتدا محل مورد نظر را برای انجام بهتر پروژه خلوت و تمیز میکنیم سپس کاسه ای قبلی رو به آرامی و بدون اینکه به لوله و کاشی.سرامیک اطراف آسیب برسد. کنده و از بتن و سیفون توالت جدا میکنیم.و نخاله ها و تیکه های کاسه را از محل دفع میکنیم. و سپس اندازه طول و عرض محل رو اندازه گیری میکنیم تا و کاسه توالت جدیدی که میخواهیم نصب کنیم به ابعاد محل مورد نظر مطاقبت داشته باشد. بعد ازکنده کاری به مرحله ای قیر گونی میریسم

قیرگونی زیر کاسه توالت

مرحله ای قیر گونی این گونه است که جایی که میخواهیم کاسه رو نصب کنیم رو بعد از سیمان کاری و بتن کاری کامل یک لایه از قیر یا ایزرگام بر روی بتن عایق بندی میکنیم تا به مرور زمان از بفل های کاسه توالت به طبقات پایین تر نشدی نکند.

بعد از قیرگونی کاسه توالت جدید را طوری که شیب اطراف به داخل کاسه باشد را با رعایت ابعاد فاصله گزاری 40در 40از دیواره های کناری نصب میکنیم.و ناگفته نماند که زیر کاسه توالت بایستی ماسه بریزم تا در آینده نشست نکند.

وسپس بعد از نصب کاسه توالت اطراف کاسه رو سرامیک کاری و درزبین سرامیک و کاسه را با سیمان سفید و پودرسنگ بندکشی میکنی تا هم چهره ای زیباتر و هم از نشتی آب جلوگیری کند. و در پایان برای اینکه هرچیزی ازدستمان خارج شد به داخل کاسه نیفتد از چاه بس داخل کاسه اسفاده میکنیم و مراحل به پایان میرسد.

هزینه ای تعویض کاسه توالت ایرانی؟

هزینه ای این کار به عواملی چون ابعدا کاسه کنده کاری محل نصب کاسه به سالم یا خراب بودم سیستم لوله کشی متغیر است و بعد از دریافت ادرس از مشتری بعد از برسی محل مورد نظر هزینه ای دریافتی به مشتری اطلاع و درصورت توافق به ادامه کار می پردازیم.

ابزار های لازم برای تعویض کاسه توالت؟

فرز سنگ بری برای برش کاشی و سرامیک. هلتی چکشی و کلنگ برای کندن کاسه .کمچه برای سیمان و بتن کاری.قیر و پیک برای قیر گونی. تراز برای تنظیم کردن کاسه. و در صورت نیاز لوله پلیکا و شترگلویی.و مصالح سیمان و سیمان سفید .پودرسنگ و ماسه و سایر ابزار های لازم

دلایل تعویض کاسه توالت؟

دلایلی مختلفی وجود دارد که باعث میشود ما نیاز به تعویض کاسه توالت داشته باشیم .این دلایل عبارت اند از:

1قدیمی شدن کاسه توالت

2ترک ویاشکستگی کاسه توالت

3رفع بوی بدفاضلاب در داخل سرویس

4دراوردن اشیاع افتاده داخل شترگلویی کاسه توالت

5تیره شدن رنگ کاسه

6رفع نم ونشتی به زیر کاسه توالت

7نصب کاسه توالت جدید و بروز

تبدیل کاسه توالت ایرانی به کاسه توالت فرنگی؟

تبدیل کاسه توالت به فرنگی

در بعضی مواقع بعلت کمر درد عمل های جراحی و باعث میشود که فرد نتواند از توالت ایرانی استفاده کند .و مجبود میشود از توالت فرنگی استفاده کند. و امکان نصب توالت فرنگی هم در داخل منزل نمی باشد.در چنین مواقعی اصلا نگران نباشید و با ما تماس بگیرید.تا توالت ایرانی شما را بدون کنده کاری الکی و اضافی و البته هزینه بر به توالت فرنگی تبدیل کنیم. تا دیگر نیاز نشود یک سرویس در منزل که امکانش هم خیلی کم هست برای توالت فرنگی تهیه کنید.

مراحل تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی.

ابتدا توالت ایرانی را از جاش میکنیم و به ادامه ای شتر گلویی به سمت بالا بستگی به ارتفاع لوله جدید نصب میکنیم تا ورودی لوله فاضلاب با کاشی سارمیک هم سطح باشد.و سپس دور اطراف لوله را کاملا با قیر یا ایزوگام قیر گونی میکنیم .وبعد سرامیک یا کاشی مورد نظر را نصب میکنیم .بعد از آبندی کف سرویس توالت فرنگی تهیه شده را به محل نصب و راه اندازی میکنیم.

ویژگی های نصاب کاسه توالت ؟

یک نصاب کاسه توالت باید خوش اخلاق منصف و متخصص باشد. تا بتواند تمام مراحل نصب مثل کاشی کاری لوله کشی قیرگونی و کنده کاری را به خوبی انجام دهد.که تیم تهران لوله یکی از بهترین ها در این حوضه می باشد.
لطفا با ما تماس بگیرید.

چرا باید تهران لوله را برای تعویض کاسه توالت انتخاب کنید.؟

تهران لوله در تعویض کاسه توات

چون تهران لوله با داشتن 20سال تجربه و مجهز بودن به تمام تجهیزات لوله کشی لوله بازکنی و تخلیه چاه و کنده کاری و تغیرات و تامیرات.بهترین گزینه برای این کار است.و خدمات ما کاملا تضمینی و بارضایت مشتری ارزانتر و طبق تعرفه ای اتحادیه متخصص و حرفه ای در انجام کار پشتیبانی خدمات.تحویل کار در کمترین زمان ممکن. می باشد.

 ویژگی های یک کاسه توالت سرویس بهداشتی خوب و اورجینال چیست؟

  1. .تمیز بهداشتی
  2. .رعایت فاصله ای استاندار از دیوارهای اصراف
  3. .رعایت شیب بندی اطراف به داخل کاسه.
  4. .دارابودن سرویس بهداشتی از روشویی برای شستو شوی دستاها
  5. .داشتن هواکش برای دفع بوی بدفاضلاب از داخل سرویس به خارج از ساختمان
  6. .نصب آیینه برای نظافت صورت و نور کافی
  7. .داشتن سلطل آشغال برای جمع کردن آشغال و دستمال کاغذی دریک مکان برای جلوگیری از افتادن داخل لوله و کمک به گرفته شدن لوله ای فاضلاب
سخن پایانی

برای تعویض کاسه توالت تغییرات و تامیرات داخل سرویس تبدیل کاسه توالت های ایرانی و فرنگی و سایر خدمات مربوطه تا تعویض کف سرویس ما یعنی شرکت تهران لوله بهترین گزینه برای انجام این کار هستیم لطفا برای مشاوره و درخواست خدمات فوری و با کیفیف با ما تماس بگیرید. با تشکرات فراوان 

با ما در تماس باشید 09127554060

8 thoughts on “نصب کاسه توالت تعویض کاسه 09127554060فرنگی و ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید